Засвідчення підпису на заяві
Опубліковано 22 січня 2021 року о 11:14
  • Консульський прийом в Посольстві здійснюється виключно за попереднім записом online - для даної консульської дії необхідно буде обрати  "Нотаріальні дії"  - "Довіреність"

  • Привертаємо Вашу увагу, що документи, що мають подаватися громадянами для вчинення консульської дії (паспорти, ідентифікаційні коди, свідоцтва, дозволи на проживання, інші документи) приймаються ВИКЛЮЧНО З ЯКІСНИМИ КСЕРОКОПІЯМИ. Просимо завчасно готуватися до візиту, цінувати свій час, і час інших.
  • Для кожної довіреності подається окремий сет документів з копіями.

*Надаючи Посольству документи, Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних відповідно до умов Закону України «Про захист персональних даних».

  • Якщо під час підготовки до візиту у Вас виникли проблеми із роздруківкою ксерокопій, Ви можете звернутися до найближчого до Посольства книжкового магазину, або фотоцентру, що знаходяться у будівлі All Seasons Place.

1. Заповнена заява (*дата заяви має співпадати з датою візиту)

2. Оригінал + копія 1 сторінки паспорту громадянина України для виїзду за кордон заявника

3. Копія ідентифікаційного номеру заявника

4. Копія Свідоцтва про смерть померлої особи

5. Копія ідентифікаційного коду  померлої особи

6. Відомості щодо адреси постійного проживання до часу смерті померлої особи (документальні чи усні)

7. Відомості щодо нотаріального органу (державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса), до якого буде подаватися підписана Вами заява і який відкриватиме в Україні спадкову справу та здійснюватиме провадження за спадковою справою

8. Копія документа, який вказує на Ваш родинний зв’язок з померлою особою (свідоцтво про народження, укладення/розірвання шлюбів, переміну прізвища тощо)

9. Текст заяви у форматі WORD, узгоджений з відповідними органами в Україні (нотаріуси, банки тощо), де вона буде пред’являтись, з метою уникнення можливих неузгодженостей, пов’язаних з невідповідністю тексту довіреності вимогам за місцем пред’явлення (надіслати на email: [email protected])


Строк прийняття спадщини становить 6 місяців із дня відкриття. Якщо протягом цього терміну спадкоємець не прийме спадщину, він втрачає право на її прийняття. 

Як діяти, якщо пропущено строк для прийняття спадщини

  1. Отримати письмову згоду інших спадкоємців і подати заяву про прийняття спадщини нотаріусу.
  2. Подати позов до суду. Необхідно буде пояснити, чому ви пропустили термін. Якщо суд визнає такі причини поважними, то продовжить строки.

До можливих поважних причин можна віднести наступні:

  • тривалу хворобу, що обмежує можливість пересування;
  • довгострокове відрядження;
  • знаходження в місцях позбавлення волі;
  • незнання про те, що родич помер (наприклад, вам не повідомили про це інші родичі);
  • необізнаності спадкоємця про наявність заповіту (повідомлення про смерть спадкодавця не публікувались у регіональній пресі).

  • Всього існує п’ять черг спадкоємців за законом.

    • Перша черга включає: батьків, другого з подружжя (йдеться тільки про офіційно зареєстрований шлюб) і дітей. Що стосується дітей, то не має значення, від якого вони шлюбу. Головне, щоб у їхніх свідоцтвах про народження спадкодавець був записаний як батько.
    • У другу чергу успадковують рідні брати/сестри, дід/баба спадкодавця.
    • У третю чергу входять рідні тітка й дядько.
    • У четверту чергу право успадкування мають особи, які проживали зі спадкодавцем однією сім’єю не менше п’яти років до відкриття спадщини.
    • Нарешті, п’ята черга – це всі інші спадкоємці: племінники, троюрідні онуки та інші близькі особи. У цю ж чергу входять особи, які перебували на утриманні спадкодавця і не були членами його сім’ї.
  • Особами на утриманні вважаються неповнолітні та непрацездатні (пенсіонери та інваліди), які отримували від спадкодавця матеріальну допомогу не менш як п’ять років, і це було єдиним засобом їх існування.

    Пріоритет належить найближчим людям померлого – дружині, дітям, батькам. Їм оформлення спадщини здійснити найпростіше. Однак закон захищає інтереси й інших категорій родичів – тіток, дядьків, прабабусь, прадідусів, племінників, двоюрідних братів та сестер.

Увага! Перетин кордону здійснюється виключно з оригіналом заяви-згоди на виїзд.

З цією метою один з батьків, що перебуває за межами України має підписати заяву, яку засвідчує консул та в якій зазначається про згоду на виїзд дитини за межі України. В заяві має бути зазначений період виїзду за кордон та країни, до яких планується виїзд дитини.

1. Оригінал + копія 1 сторінки паспорту громадянина України для виїзду за кордон

2. Копія свідоцтва про народження дитини;

3. Копія паспорту громадянина України для виїзду за кордон дитини  (у разі наявності);

4. Копія 1 сторінки паспорту громадянина України для виїзду за кордон особи, яка супроводжуватиме дитину;

5. Заповнена заява  (*дата заяви має співпадати з датою візиту)

Консульський збір - 620 тайських бат

1. Оригінал паспорту громадянина України для виїзду за кордон (з копією його першої сторінки), який надає згоду

2. Копія паспорту громадянина України, якому надається згода (сторінки: 1, 2, місце реєстрації)

3. Копія свідоцтва про одруження

4. Документ, що підтверджує право власності на майно - оригінал/копію ("Свідоцтво про право власності на житло" або "Свідоцтво про приватизацію житла (квартири)" або  "Свідоцтво про право на спадщину" або "Договір купівлі-продажу" (нотаріально посвідчений) або  "Договір міни" (нотаріально посвідчений) або  "Договір дарування" (нотаріально посвідчений) або витяг з реєстру про право власності на нерухоме майно або витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно).  Отримати відомості про зареєстровані речові права на ВАШЕ нерухоме майно можна он-лайн у Кабінеті електронних сервісів. Для земельних ділянок – додатково вказати кадастровий номер.

5. Оригінал/копію ідентифікаційних номерів  згідно  з  Державним реєстром  фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (або відмітка у паспорті про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, яка внесена до 2011 року в паспорт громадянина України фізичної особи, яка через свої релігійні та інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера)

6. Заповнена заява  (*дата заяви має співпадати з датою візиту)

7. Текст заяви-згоди у форматі WORD (можна надіслати на email: [email protected], у темі повідомлення вказати прізвище)  

1. Оригінал паспорту громадянина України для виїзду за кордон (з копією його першої сторінки), який надає згоду

2. Копія паспорту громадянина України, якому надається згода (сторінки: 1, 2, місце реєстрації)

3. Копія свідоцтва про народження/одруження (якщо близькі родичі)

4. Документ, що підтверджує місце проживання/сторінка внутрішнього паспорта з місцем проживання 

5. Оригінал/копії ідентифікаційних номерів  згідно  з  Державним реєстром  фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (або відмітка у паспорті про право здійснювати платежі без ідентифікаційного номера, яка внесена до 2011 року в паспорт громадянина України фізичної особи, яка через свої релігійні та інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера)

6. Заповнена заява  (*дата заяви має співпадати з датою візиту)

7. Текст заяви-згоди у форматі WORD (можна надіслати на email: [email protected], у темі повідомлення вказати прізвище)

Вартість засвідчення вірності одного підпису на заяві становить 620 тайських бат.

  • Квитанція на сплату консульського збору видається після перевірки документів.
  • Консульський прийом в Посольстві здійснюється виключно за попереднім записом online.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux