Робота зі зверненнями громадян
Опубліковано 28 січня 2021 року о 07:17

Чи розглядатимуться звернення, надіслані на сторінку «Фейсбук» Посольства або інших соціальних мереж?

Так, безумовно, якщо вони відповідають вимогам чинного законодавства України у питаннях звернення громадян.

Як я можу подати письмове звернення/скаргу до Посольства? Що має бути зазначено у зверненні?

У  будь-який зручний спосіб (особисто через пошту, електронні засоби зв’язку).

Звернення оформлюються відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». У ньому зазначаються прізвище, ім’я,  по-батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Чи є винятки, коли письмове звернення може бути залишене без розгляду?

Письмові звернення без зазначення місця проживання, ні підписані автором, а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними і реєстрації не підлягають.

Як швидко буде розглянуто моє звернення?

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні,  а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux