Чи розглядатимуться звернення, надіслані на сторінку «Фейсбук» Посольства або інших соціальних мереж? |
Так, безумовно, якщо вони відповідають вимогам чинного законодавства України у питаннях звернення громадян. |
Як я можу подати письмове звернення/скаргу до Посольства? Що має бути зазначено у зверненні? |
У будь-який зручний спосіб (особисто через пошту, електронні засоби зв’язку). Звернення оформлюються відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». У ньому зазначаються прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. |
Чи є винятки, коли письмове звернення може бути залишене без розгляду? |
Письмові звернення без зазначення місця проживання, ні підписані автором, а також такі, з яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними і реєстрації не підлягають. |
Як швидко буде розглянуто моє звернення? |
Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації. |