Посольство України в Королівстві Таїланд

Київ 02:13
Анонс Вт, 6 листопада XVI INTERNATIONAL FORUM FUEL & ENERGY COMPLEX OF UKRAINE

Розгляд звернень громадян

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється Посольством України в Королівстві Таїланд відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. (в редакції від 05.10.2016 р.). Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому.

Згаданим Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Стаття 20 Закону передбачає, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник установи або його заступник встановлюють необхідний термін для розгляду звернення, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

 


Консульський відділ Посольства України в Королівстві Таїланд
Керівник: Лисак Олександр Сергійович
Другий секретар з консульських питань
Графік роботи:

Прийом громадян України: 

понеділок, середа, четвер, п’ятниця:     9:00 —12:00

вівторок:    14:00 – 17:00 

четвер:   09:00 – 11:00,  для громадян певних категорій  (інваліди, вагітні, тяжкохворі)

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства: 

понеділок, середа, п’ятниця:     9:00 —12:00

вівторок:    14:00 – 17:00

Межі консульського округу:

Королівство Таїланд, Республіка Союз М'янма, Лаоська Народно-Демократична Республіка 

Примітки:

Прийом громадян України проводиться у неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо ( за попередньої домовленості по гарячій лінїї).

Телефонні дзвінки рекомендуємо здійснювати з 14:00 до 17:00, крім вихідних та святкових днів.